Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-08 16:06:01
Bet paradoksas - vaiku prisidaro tie, kurie ju negali islaikyt :) As pvz
tikrai dar negaleciau sau leist tokios prabangos (va cia tai prabanga
tikraja prasme), tai ir nedarau ju. Nes uztenka paziuret i klasiokes kaip i
pavyzdi... Prasip[iso su visais, turi po 2-3 vaikus, gyvena su antru arba
treciu vyru (arba isvis issiskyruisios ir pas teveslius grizusios) ir verkia
kaip blogai gyvent...

"NicMC"  wrote in message news:jbqfnh$4n4$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.12.08 15:13, Dainiushas wrote:
> pabandytum tu save ir pora vaikų už 900Lt/mėn išlaikyt - pažiūrėčiau
> kokia lengva galva eitum namo. Va tam ir reikia mokesčių, kad tokius
> kaip tamsta ant žemutės motinėlės nuleist....

Šauni natūrali atranka gaunasi - vaikus išlaikyti gali tik tie, kurie
sugeba uždirbti daugiau nei po 900. Darvinas plotų atsistojęs.
O jei rimtai - kodėl mane turi krušti svetimos problemos?