Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Tomas
Data: 2011-12-08 18:08:49
Ignalinos Tarzanui pakanka vasara medy gyvent, dar girdejau apie kazkoki
hipi kur is molio ir siaudu trioba nusidrebes.
1 kambarys kur nors Krasnuxoj staiga tampa prabanga.

esme, kad tu savo nesamones glagolini nors kuola ant galvos tasyk. '08 318d
vs pedagogo Omega - kas prabanga? Jei jau maike plesai, tai sukinek
diskusija i ekologija pvz, bus protingiau. O ne kiek kam ko uztenka. As ir
pilietis, man paprastoj Vettej C6 ~430AG neuzteko, va Z06 su 510 jau plaukus
siausia, noriu tada kad riba nx uz 600AG nukeltu!

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:jbqmh4$e9j$3@trimpas.omnitel.net...