Tema: Re: 200 ag - prabanga
Autorius: Veikejas
Data: 2011-12-09 16:40:05
pritariu, kad nesamone ivestu toki mokesti kaip Suomijoje - visiems pagal
CO2 emisija, tarkim

CO2 emisija 100 ir maziau - 100lt metams
CO2 emisija 150 ir maziau - 200 lt metams
CO2 emisija 200 ir maziau - 300 lt metams
CO2 emisija virsh 200 - 400 lt metams

mashinoms kuriu manuale CO2 emisijos nenurodytos skaiciuoti pagal bendraja
mase ir variklio darbini turi. (minimalus mokestis tada gaunasi 300 lt
metams gali siekti ir 600lt).
Ir ivskas visi trukstami melejonai net milijardas butu greit surinkti,
mashinos zombiai (nenaudojamos) dingtu.