Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-12 14:48:57
Na supratau, reiškia neapsimoka naudotis FTP, patarimas priimtas.

o dėl transsmision, kur ieškoti to TEMP nustatymo? pačioj Transmission
programėlėj ar openWRT į Bittorent nustatymus?

kas nustebino, kad downloadas tai greitesnis buvo nei ant kompo :) tai
nepakenks ten siųsti tiesiai bent jau didelius filmus. su serialais, tai
palakstysiu nešiodamas USB, nes nepatogu ten per transmission nurodyti kelią
kur kokį serialą į sezonus kelti.

On 2019-04-11 15:36, svogunelis wrote:
> Gal padėtum/pasidalintum, kaip pasidaryti bent jau FTP prisijungimą?

Kad aš nepiktybinis esu, todėl nepadėsiu nesąmonės pasidaryti ;)

> Kažkaip nepavyko, per openWRT aktyvavau FTP, bet nesijungia per filezilla.
> Visai norėčiau serialus įmesti per FTP iš kompo į z10 išorinį diską, ir
> nebereikėtu nė diskų nešiotis.

Arba leidi kompe SMB/NFS share ir žiūri tiesiai iš jo su Zidoo, arba
nešioji USB išoriniame diske tudy siudy. Arba siunti (iš lėto) torentus
su Transmission tiesiai į Zidoo. FTP bus ant tiek nepatogus ir lėtas
reikalas, jog tu pats greit suprasi nesąmonę pasidaręs.

Bet jei labai norisi stumdyti failus su kokiu nors exploreriu, tai
sharink Zidoo diską ir mapink jį kompe. Kaip ten kas ir kur nežiūrėjau
ir tingiu žiūrėti, nes tai kiek mažesnio lygio nesąmonė, nei FTP, bet
tikrai įmanoma.

NFS share veiktų kiek greičiau, nei SMB, bet kiek mačiau forumuose,
Zidoo pakanka ir SMB greičio. Aš naudoju NFS, nes pas mane jau viskas
buvo padaryta Mede8er grotuvui, todėl nieko nekeičiau.

> Taip pat su torrentais nelabai sekasi kažkodėl, aktyvavau, siuntimas
> veikia, bet paskui sustoja ir rašo, kad tipo vietos nėra ir stopped..
> nesuprantu kame problema.

Vietos gali nebūti, nes gal siunti į vidinę grotuvo atmintį. Pvz.
nurodei Download folderį teisingai, o Temp liko nenurodytas į HDD.