Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: newsreader
Data: 2019-04-06 22:39:59
Patarciau nepirkti nieko kame yra ta operacine sistema - nesvarbu kas -
tv, telefonas, laikrodis, media grotuvas... Sitos OS tikslas nera veikti
korektiskai artai suteikti kazkokias tai paslaugas, jos tikslas yra
rodyti reklamas ir sekti vartotoja, o paskui parduoti duomenis apie
vartotoja ir daugiau nieko.

Stai zmones sumokeje begalines sumas uz brangiausius Sony TV su ta OS
dabar priversti ziureti reklamas.

https://arstechnica.com/gadgets/2019/04/google-pilot-program-puts-a-row-of-ads-on-the-android-tv-home-screen/