Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-08 23:12:56
On 2019-04-08 14:41, svogunelis wrote:
> jeigu taip ir nepataisys iki galo mediaplayerio, kad būtų bent jau kaip
> buvo su popcornu, tada tai bus paskutinis androidas

Nelabai aš čia tuos jūsų viešus pasibėdavojimus suprantu. Jau žiūriu gal
penktą filmą ir 10-ą serialo seriją, viskas veikia kaip priklauso, jokių
striginėjimų, stabdžių, vaizdelis geras, 3D gal net geriau rodo, nei
Mede8er.

Geriau susidėk paskutinę stable versiją, nei čia bendraminčių temai
"android šūdas" ieškotum. Pradžioje sukišai kažkokią žalią betą, o dabar
kerpėm apaugusią stable ir verki njusuose :] Nerimta ;)

O dabar apie rimtus reikalus. Vienintelė reali vieta, kurioje galima
kabintis prie androido, tai hdmi-cec palaikymas. Šiuo atveju Zidoo
grotuve jis veikia tik į vieną pusę, t.y. išsijungia gavęs tokį signalą,
bet nieko pats įjungti nesugeba. Praktiškai, nepatogumas yra tame, jog
tenka išjunginėti teliką, o ne grotuvą ir tada visi komponentai
tvarkingai išsijungia, o įjungti tenka Zidoo atskirai. Lengvai nepatogu,
bet ne kritiška.

Kelis kartus buvo, jog paleidus filmą buvo juodas ekranas, teko spausti
stop ir paleisti vėl. Na ir nežinau kodėl jie paslėpė defaultinį
androido auto sleep režimą, nes dabar nepatartina užmigti žiūrint teliką :)

Ir screensaverių ten irgi akivaizdžiai trūksta, yra tik Colors, t.y.
totali nesąmonė :) Na, bet čia pačiam galima susidėt.

O tiems kas planuoja su juo siųsti torentus, tai ten jau yra
Transmission paleistas. Pakanka kompe paleisti transgui ir gali siųsti
torentus tiesiai su Zidoo.