Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-10 14:30:40
Na vienas filmas nėra 100 proc gerai, vienas daugiau užtrūkčioja, kitas
mažiau, kitas smarkiau, kitas mažiau, kitas beveik nepastebimai, taip pat ir
nuo versijų skirtingai veikia, su viena versija tas filmas geriau veikia, su
kita versija blogiau, loterija.

jei konkrečiau, tai pvz šitas lagino, pačioj pradžioj, kai ten pakariauja
kosmose ir paskui parodo mišką, kai miške ten skrenda ir lagas matėsi (drono
vaizdas) arba kai žmogus buvo pakabintas ant virvės ir šnekėjosi ir kai tas
kareivukas šaudo ant bajerio, ten trūkčiojo.  Viskas pradžioj.

"Sniegas"  wrote in message news:q8iub6$4v0$1@trimpas.omnitel.net...

O gal gali įmesti torentą ką ten siuntiesi žiūrėti kur trūkčioja, aš
parsisiųsčiau ir ant savo Himedia Q5 Pro išbandyčiau? Nes žiūriu tas
pats ARM 4 branduolių procesorius ir pas mane, tik 1600 MHz dažniu
paleistas, kai Zidoo 1400 MHz dažnis. Matau skirtumas tarp jų tik
atminties dydyje - pas mane 8 GB. Visa kita daug maž analogiška. Net man
smalsu pasidarė, kas ten negerai su Zidoo.