Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-28 17:01:41
na iš angliškų svetainių, tai tiesiog rodys ir viskas. o bent 1 proc kokybės
skirtumo nebus, tai realiai tai tiesiog bus galima siųstis 4k filmus ir bus
kaupimas bus į ateitį.
jei būsiu dar nematęs 4k filmo (laiko turiu nedaug), o tarkim po 3 mėn ar
pusmečio bus 4k tv, tai ir jau bus vietoje playeryje tas 4k filmas iš karto.

"Bronco"  wrote in message news:q7imie$q2d$1@trimpas.omnitel.net...

Vietoj šito kalno naujų klausimų galėjai jau seniai pats pasileisti kokį
4K.bluray.remux.mkv ir pats viską pamatytum.