Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-09 14:33:38
Tame ir esmė, kad padariau stable versiją:

https://www.zidoo.tv/Support/support_guide/guide_target/%2BNGNMlfRy9Xeq7k9e%5Bld%5D3ulg%3D%3D.html

tai ir šitos versijos negaliu pagirti 1.7.9, dar nori pamatyti juokinga
bug'ą ant šitos stable versijos? kas tikrai buvo netikėta net šiais laikais
pamatyti, čia nebuvo sunku nufilmuoti:

https://www.dropbox.com/s/kofgm56mr928hio/IMG_7960.MOV?dl=0 - va mano video,
pažiūrėk - 52 sek į 53, 58 sek į 59 (aišku čia neįtakoja žiūrėjimo),
užlagina labiau gal ant staigesnio veiksmo arba kai tiesiog kažko daug, pvz
100 žmonių ekrane.

nežinau kaip nufilmuoti, kad aiškiai matytusi ir per kompą žiūrint filmuotą
vaizdą.

tai jeigu rimtai, tai kuri yra stable galutinė versija? nes jau nesuprasi
ten pačių zidoo, pas juos ten beta po betos :) kažkur rašė nusistebėjimą,
kad ir ant 2.1.3.0 ir kažkas rašė angliškai, kad pamiršo BETA parašyti.

tai kokia tiksliai pas patį versija, nepasakei iki galo? kad taip viskas
gerai veikia, pabandysiu vėl instaliuoti.
va ir pats paminėjai, kad kelis kartus buvo juodas ekranas, nu su "vargšu"
popcornu niekada nieko panašaus nebuvo :)

o man su visom versijom tai viena, tai kita kažkas su klaidom, o
svarbiausiai man - kad lago nebūtų, o čia keistenybės, kai rašo SUPER
PERFOMANCE su nauju procesorium.. tai buvo mažiausiai tikėtina dėl lago. dar
rašo forumuose, kad ale dėl disko vidinio gali būti, bet ir per išorinį tas
pats. ir ištraukęs visai buvau vidini diską, kad visai nesimaišytu, niekas
nepasikeitė ir labiausiai lieva, kad žemos kokybės filmai užlaginami, o ne
kokie ten nepalaikomi "8k super duper" nepavežami arba 4k su 400mb bitreitu.

On 2019-04-08 14:41, svogunelis wrote:
> jeigu taip ir nepataisys iki galo mediaplayerio, kad būtų bent jau kaip
> buvo su popcornu, tada tai bus paskutinis androidas

Nelabai aš čia tuos jūsų viešus pasibėdavojimus suprantu. Jau žiūriu gal
penktą filmą ir 10-ą serialo seriją, viskas veikia kaip priklauso, jokių
striginėjimų, stabdžių, vaizdelis geras, 3D gal net geriau rodo, nei
Mede8er.

Geriau susidėk paskutinę stable versiją, nei čia bendraminčių temai
"android šūdas" ieškotum. Pradžioje sukišai kažkokią žalią betą, o dabar
kerpėm apaugusią stable ir verki njusuose :] Nerimta ;)

O dabar apie rimtus reikalus. Vienintelė reali vieta, kurioje galima
kabintis prie androido, tai hdmi-cec palaikymas. Šiuo atveju Zidoo
grotuve jis veikia tik į vieną pusę, t.y. išsijungia gavęs tokį signalą,
bet nieko pats įjungti nesugeba. Praktiškai, nepatogumas yra tame, jog
tenka išjunginėti teliką, o ne grotuvą ir tada visi komponentai
tvarkingai išsijungia, o įjungti tenka Zidoo atskirai. Lengvai nepatogu,
bet ne kritiška.

Kelis kartus buvo, jog paleidus filmą buvo juodas ekranas, teko spausti
stop ir paleisti vėl. Na ir nežinau kodėl jie paslėpė defaultinį
androido auto sleep režimą, nes dabar nepatartina užmigti žiūrint teliką :)

Ir screensaverių ten irgi akivaizdžiai trūksta, yra tik Colors, t.y.
totali nesąmonė :) Na, bet čia pačiam galima susidėt.

O tiems kas planuoja su juo siųsti torentus, tai ten jau yra
Transmission paleistas. Pakanka kompe paleisti transgui ir gali siųsti
torentus tiesiai su Zidoo.