Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-21 08:17:58
Bronco has brought this to us :

> Ai, pavargau skaityt, nupirkau, pabandysiu praktiškai ir viskas bus aišku :)

Jau vėlu, vistiek pasižiūrėjau :)
Nu kaip visada, kadangi senokai buvau jungęs, tai užtrukau, kol
atsinaujino viskas (shieldas, poto jo pultai), gerai, kad šį kart
resyveris nors nesinaujino :)
tai mano bibliotekoje (a lia bardake), dauguma 3D filmų (kažkodėl turiu
pora dešimčių) iso formate, tai pasileidžia visi tie, kurie be
apsaugos, o kai kuriuose net ir meniu veikia (spėju priklauso nuo
ripintojo).
3D panašu, kad veikia (yra visos opcijos kaitaliojimui)
beje kodis irgi atsinaujinęs iki 18.1