Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-28 17:57:54
Geriau investuok į spartesnį internetą, nei filmų kaupimą. Jokios
realios naudos tas kaupimas neduoda. Aš irgi kaupiau, bet kai yra 1 Gbps
internetas nėra prasmės laikyti senus peržiūrėtus filmus HDD. Jei jau
parsisiuntei ir nepažiūrėjai, vargu ar pažiūrėsi ateityje, nes naujus
filmus kepa greičiau, nei atsiranda laiko ir noro juos žiūrėti.