Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-28 14:11:26
Tada viską ir paliksiu taip.

Tik iškilo problemėlė tokia, instaliavau Google Play Kit, tada instaliavau
YouTube. YouTube suinstaliavo standartinį android, skirta telefonams. Aišku
distancinis neveikia.
Kaip instaliuoti tą Youtube skirtą kaip TV/Mediaplayeriams? :)

On 2019-03-27 15:27, svogunelis wrote:
> pažiūrėjau koks mano, ST50, tai atrodo paprastesnis modelis.

Taip.

> dabar su RGB444, bit 10 (yra ir 12 bit nustatymuose) ir 0-255, 1080p24hz,
> tai rodo gražiai, kaip kino teatre, be jokių spalvų užsaturatinimo ir pan.

Tai taip ir palik, pats tas.

> na jei nepatingėsiu, reikės pabandyti ir su 8 bit arba kitais ykabakarom
> :)

8 bit nėra ko bandyti. 12bit 4:4:4 irgi nėra ko, nes prasidės color
bandingas. Mačiau patvirtinimą forumuose.