Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-21 12:04:03
eMeR wrote :

> Kino įrangai dažniausiai vistiek naudojamas universalus pultas (pvz.
> Harmony elite), nes su atskirais projektoriaus/ekrano/TV/resyverio/playerio
> ir tt tai užsiknisimas.

nenaudoju universalių, projektoriui tai išvis tik du kartus reikia
pultą naudot, t.y. on ir off, panašiai ir resyveriui (dasideda tik
garso reguliavimas nebent) nors dažnai ir pulto jam nereik, nes įjungiu
nuleisdamas ekraną ir išjungiu, kai pakeliu. O va grotuvas tai maigomas
intensyviai ir tokie pultai, kaip shieldo ar mibox, ar amazon sticko
yra gėris (turiu visus šiuos grotuvus), tai po jų, visi kiti chernia,
nes be to, kad jie visi su savu mygtų išdėstymu, dar ir gremėzdiški ir
tikrai nepatogūs.
;)