Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-25 16:46:53
Žinau, kas yra NAS, aišku atskiro įrenginio nepirksiu vienam tam, kad filmus
galėtu mediaplayeris pasiimti iš NAS ir rodyti.

Routeris pirktas prieš kelis metus, bet kiek pamenu, rinkausi kaip ir
pakankamai gerą.

Tai tikriausiai vertės pabandyti paprasčiausiai siųstis į medią playerį.
pasiimsiu iMac klaviatūrą bevielę (gal ir pelę matys) ir teoriškai neturėtu
būti žiauriai nepatogu kažką pasirinkti ir siųstis.

Šiandien jau gavau z10, pajungiau, šiek tiek per nustatymus prabėgau, įdėjau
vidinį diską ir iš išorinio palikau kopijuoti į vidinį, išvariau į darbą ir
palikau kopijuoti.
pirmas įspūdis malonus per meniu lakstant. Tik telikas senas su FullHD, vis
dar laukiu 65 pigesnio OLED su 4k, 75 dar labiau norisi.. :) o gal tiesiog
geras LED 75 smagiau, nei 65 OLED, neturiu sprendimo, tai kol kas nebus kaip
4k išbandyti. Tik spėjau pastebėti, kad kai kur kairėj pusėj per daug
prisispaudęs meniu kai kur (ar dėl rezoliuzijos ir labiau pritaikytas 4k
telikams, ar toks dizainas, ar bug'as, dar nespėjau suprasti)

Filmus, filmų plakatus ir kita vakare pažiūrėsiu kaip greitai skenuoja, ar
lagins virš 100 filmų sąrašą, kaip paleidus filmą rodys, nu rodys spėju kaip
ir bet kuris vidinis tv ar popcornas ir pan.
Nustačiau, kad default būtų lietuvų kalba ir lietuvių titrai (ar veiks
automatiškai, kai bandysiu pamatysim).

ar yra koks normalus naujienų readeris ant iOS? newstap - nenoriu naudoti,
labai senas ir seniai daryti atnaujinimai kiek matau ir tikriausiai net
neveiks dėl 64 bit.

On 2019-03-25 15:56, svogunelis wrote:
> stryminti kažkaip niekada nemėginau, gal ir nieko būtų. Kaip dabar man
> reikėtu tą padaryti, esu žalias tuo klausimu? bet tada tokiu atveju dirbs
> viskas ir daug elektros varys - kompas, mediaplayeris ir tv?

Pagal fengshui daroma taip, jog namie yra vienas centrinis streaminimo
įrenginys, kuris aptarnauja visus grotuvus, įskaitant ir mobiliuose
įrenginiuose.

Tas pats įrenginys dar ir siunčia torrentus, saugo bakupus, dalina
tinkle failus ir t.t.. Kai kas dar ir kokias vaizdo stebėjimo kameras
ant jo susikabina, žodžiu, yra daug erdvės fantazijai.

Ir pats jau supranti, jog tai ne kompas, o mini serveris arba NAS.
Aišku, gali savo pagrindinį kompą tam naudoti, bet tada bus nepatogu ir
pasiteisins visos tavo baimės dėl "daug aliektros".