Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-21 15:59:05
On 2019-03-21 08:26, Kesha wrote:
> ant popieriaus atrodo kaip ir nieko toks (išskyrus gaidišką pultą) :D

Paveiksliuke pultas kaip pultas, bus matyt. Bet kuriuo atveju, jis turi
mokymosi funkciją ir pašvietimą, tai gal net ir pravers kam nors :)

Dar priedo Zidoo pigiai komplektavo jį su Zidoo V9 air mouse pultu, tai
irgi leidau jį man parduoti :)

Ėmiau čia:

https://www.aliexpress.com/item/Zidoo-Z9S-Media-Player-4K-Smart-TV-Box-Android-7-1-NAS-System-2GB-DDR-16GB/32922601859.html

Perkant mobiliu įrenginiu ir susikrovus visus kuponus kartu su V9 air
mouse, gavosi 162 EUR.

Komentaruose yra atsiliepimų, jog visiems praėjo be jokių papildomų
mokesčių.

> teks matyt tau jį imt :) nes kas gi daugiau išbandys :) jei netiks, tai
> dar ir shieldą nusipirksi :)

Tai jau pakeliui :) Na, aš panaršiau po forumus kažkiek laiko, tai gana
dažnai pasitaikydavo lyginimai ir su Shield'u, bet jei susikoncentruoti
tik į media grotuvo funkciją, tai shieldas nelabai turi kokių nors
pranašumų. Čia su sąlyga, jei Android žaidimai ant teliko nedomina, o
jei domina, tada gal reiktų iš naujo viską vertinti.