Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-11 16:27:55
Nu man patogu atskirai diskai su filmais ir pajungti prie playerio, kompe
yra SSD diskas, tai ir šiaip poreikio nėra kompe pasilikti, niekada nežiūriu
per kompą.
Kompą panaudoju tik parsisiųntimui.

Todėl ir persimetu, o su ftp tai būtų gėris serialus permesti, nes jie
nedaug užima ir patogus naršymas tarp failų.

Torrentai irgi pakankamai patogu, bet nepatogu, kad negali iš lempos per
listą/viewerį pasirinkti į kurį folderį ką siųsti, turi parašyti pvz
"/mnt/satab1/4kfilmai", o dar man šiuo atveju kažko normaliai neveikia,
sustoja kažkiek parsiųntus.

aišku galima bandyti kaip ir sakote su šarinamu katalogu.. bet nežinau ar
matys filmų plakatus.

"pininfarina"  wrote in message news:q8ndab$s62$1@trimpas.omnitel.net...

O kam tuos filmus kilnot? Zidoo turi matyt kompe pašarintą katalogą su
filmais.

"svogunelis"  wrote in message news:q8ncbv$r3j$1@trimpas.omnitel.net...

Gal padėtum/pasidalintum, kaip pasidaryti bent jau FTP prisijungimą? Kažkaip
nepavyko, per openWRT aktyvavau FTP, bet nesijungia per filezilla.
Visai norėčiau serialus įmesti per FTP iš kompo į z10 išorinį diską, ir
nebereikėtu nė diskų nešiotis.