Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-29 20:19:09
On 2019-03-29 19:57, bat0nas wrote:
> Ne į temą klausimas:
>
> O koks būtų 4K turinys? Jei kalba apie HDD ir nfs, tai turbūt kalba eina
> apie failus.

Tai jau gi aprašiau fengshui standartus ;) Stovi koks NAS ar micro
server ir aptarnauja visą namų tinklą. Be abejo, visi filmai, muzika,
bakupai, torentai ir t.t. saugomi jame.

O kitame kambaryje, kuris skirtas filmams žiūrėti, prie teliko pajungtas
toks grotuvas ir jis ima video iš to NAS ar microserverio. NFS per UDP
tik tam, kad būtų maksimalus perdavimo greitis, kuris reikalingas
BD/BD3D ir, juolab, BD4K atkūrimui.

Bent jau Mede8er per SMB kartais neištempdavo sunkesnių bd/bd3d.iso. Dėl
Zido nežinau, jei jam pakaks smarvės viską suėst per SMB, tai bus dar
patogiau.

> Bandau suprast, ar jau atėjo 4K amžius ar ne?

Atėjo, nes jau dabar pastebima ryški tendencija, kai pirmi pasirodo BD4K
relyzai, o BD 1080p jau tenka palaukti. Man tai buvo lemiamas argumentas
paieškoti naujo media grotuvo.

> Netflix'e 4K filmų yra gal 20-30 ir tie patys seni. Šiek tiek serialų.
> Pas kitus streamer'ius turbūt tas pats. Lieka negausis piratinis turinys?

Netflix nežiūriu, nepakomentuosiu.