Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-25 14:04:19
3. Ar vidinis grotuvas palaiko filmų wallpaperius? Man tai labai patogu,
ypač kai filmai prisikaupia pvz nuo 2017 metų, tai paprasti pavadinimai
visiškai nieko nesako, kuriu neprisimenu.
4. Ar yra filmų trynimas, kopijavimas, perkėlimas?
5. Ar visus 100proc filmus paleidžia?
6. Nelabai patogu ant tv palikti tabaluojanti išorinį diską su daug gb. USB
flash įkišai ir nesimato, bet kiek ten filmų telpa? jei bent normali kokybė
su fullhd, po 8-12gb, tai pvz 32gb flashas - 3-5 filmai.

dar kas ko gali/negali, reikia pagalvoti, ant greito čia sugalvojau
papildomai.

Rodyti, tai beveik visi tv su usb rodo dauguma filmų. Bet tai paprastas
sąrašas/listas ir tiek ir nesi garanduotas, kad visus galėsi pamatyti.

wrote in message news:q79ugq$et0$1@trimpas.omnitel.net...

2019-03-23 14:38, Sniegas rašė:
> Parašiau tą, ką parašiau. Nepatinka - neskaityk.
> Pakartosiu - Samsungo vidinis grotuvas lygiai tiek pat gali.

1) Ar palaiko Samsung vidinis grotuvas BD.iso su visais meniu ir t.t. ir
pan?
2) Ar vidinis grotuvas palaiko PGS subtitrus?