Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-11 15:36:15
Gal padėtum/pasidalintum, kaip pasidaryti bent jau FTP prisijungimą? Kažkaip
nepavyko, per openWRT aktyvavau FTP, bet nesijungia per filezilla.
Visai norėčiau serialus įmesti per FTP iš kompo į z10 išorinį diską, ir
nebereikėtu nė diskų nešiotis.

Taip pat su torrentais nelabai sekasi kažkodėl, aktyvavau, siuntimas veikia,
bet paskui sustoja ir rašo, kad tipo vietos nėra ir stopped.. nesuprantu
kame problema.

On 2019-03-21 16:22, svogunelis wrote:
> supratau, na laukiam kartu :) pirkau iš to lietuvio, visokie ali ekspresai
> nekelia ūpo, nors draugai ir perka, bet pigius daiktus.

Tai tu pirmas gausi ir parašyk įspūdžius, aš tik vėliau prisijungsiu ;)