Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-26 15:55:18
nu kol kas pasigedau, kaip padaryti, kad pats išsijungtu ar bent užmigtu,
jei nenaudojamas playeris, po valandos kokios, o dabar gali ištisai dirbti
non-stop. arba reikia kokią aplikaciją susirasti, kuri išjungtu.
tas pats buvo ir ant popcorno 400, jeigu pamiršai išjungti, tai ir viskas,
dirba nesustodamas.

daugiau nesugalvoju kas konkrečiau užkliūtų neigiamai, na atrodo serialo
kokybė geresnė, aišku neturiu dabar kaip palyginti, nes popcornas išimtas,
gal vaidenasi, bet lyg geresnė serialo kokybė, vakar pažiūrėjau valandėlę.

On 2019-03-21 16:22, svogunelis wrote:
> supratau, na laukiam kartu :) pirkau iš to lietuvio, visokie ali ekspresai
> nekelia ūpo, nors draugai ir perka, bet pigius daiktus.

Tai tu pirmas gausi ir parašyk įspūdžius, aš tik vėliau prisijungsiu ;)