Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-05 14:50:11
Bet kaip tada tv su androidais?

va atrodo per seną plazmą kuris pirktas 2012 metais, vaikui paleidžiu
youtube multiką, internetinis srautas, kaip ir fullhd kokybė lyg multiko. Nu
jokio minimalaus užtrūkčiojimo nesimato.

o va man ant z10 su androidu matosi užtrūkčiojimai ir dar galbūt ant kokio
greitesnio veiksmo ar kameros plaukimo, bet nebūtinai, tiesiogiai iš kaip ir
greičiausio mediaplayerio... ar čia man vienam nepasisekė?

pabandysiu hdmi 3 pajungti (vietoj ps3 ir ikišiu į mediaplayerį., bet ta
pati laido versija 1,4. savo metu pirkau geriausius laidus ir 1,4.)

"newsreader"  wrote in message news:q85nc0$e0b$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo, kad ieskai siknoj smegenu. Visiems androidams budinga
kazkiek laginti ir nieko cia nepakeisi - WAD

Dar uzsimanysi, kad palaikytu ta pati TV dazni Hz pagal saltinio FPS. Ir
kad persijungtu automagiskai. Nera cia ko. Filmas pasileidzia, kazka
rodo, neluzta ir dziaukis. O jeigu kas nors nepatinka rasyk laiskus
dedulei Liao i Guangdzhou provincija.