Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-25 15:56:28
na aš turiu įšorinį diską, tai iš karto ir parsisiunčiu į įšorinį, o paskui
jau nusitempiu prie media playerio.

stryminti kažkaip niekada nemėginau, gal ir nieko būtų. Kaip dabar man
reikėtu tą padaryti, esu žalias tuo klausimu? bet tada tokiu atveju dirbs
viskas ir daug elektros varys - kompas, mediaplayeris ir tv?

tarkim media playeris pirmam aukšte prie tv staliuko, šalia ir routeris,
pagrindinis kompas antram aukšte ir internetą ima iš routerio per kabelį.

Tai tokiu atveju palikčiau išorinį diską prijungta prie kompo su filmais.
Kaip padaryti, kad media playeris matytu tą kompą/diską? ir ar jis mokės
pasidaryti tuos filmų plakatus?

Kompas - iMac.

būtų super, už pagalbą nukreipti mane ant kelio ir "pasimoderninimą" :)

wrote in message news:q7ak1a$8em$1@trimpas.omnitel.net...

2019-03-25 14:04, svogunelis rašė:
> 6. Nelabai patogu ant tv palikti tabaluojanti išorinį diską su daug gb.
> USB flash įkišai ir nesimato, bet kiek ten filmų telpa? jei bent normali
> kokybė su fullhd, po 8-12gb, tai pvz 32gb flashas - 3-5 filmai.

Bet tai negi šiais laikais kažkas iš kompo kelia filmus į HDD, tada tą HDD
jungia prie teliko/media grotuvo ir jau tik tada žiūri filmus iš jo? Taigi
per tinklą media grotuvas / TV stream'ina iš kompo/NAS.