Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: pininfarina
Data: 2019-03-26 19:05:38
omg...tai kokios dar gali būt diskusijos apie grotuvus ir jų procesorius?
Tai jokių kitų kalbų, tik lietuvių? Tada bėda...

"svogunelis"  wrote in message news:q7dfum$9pn$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip matote :) dauguma serialų ripai tokios ar dar prastesnės kokybės. Turiu
omeny su LT vertimu/LT subtitrais.

įdomu kaip toks atrodytu ant 4k tv? labai žiauriai ištampytas?

"pininfarina"  wrote in message news:q7de9c$822$1@trimpas.omnitel.net...

642x360 ???

"svogunelis"  wrote in message news:q7dd94$6te$1@trimpas.omnitel.net...

nu tv tai moka užmigti, kompas irgi be kalbų, net neįsivaizduojama kitaip :)
nu tiesa galima ten ant turn off skaitmeninio mygtuko ant ekrano pasirinkti,
kad išsijungtu po 30 min, valandos, ar dviejų ir t.t.
Bet jo paskirties nesuprantu, nes taip ar taip jau pasiruošęs išjungti ir
gali spausti OK, tai tokio pasirinkimo prasmės nematau. nebent pasirinkti
kažką siųstis, tada nustatyti išjungimą po 30 min, jei galvokim, kad per tas
30 min spės parsiųsti kažką. o va kai nieko neveikia playeris, galėtu
išsijungti po tam tikro laiko. HDD sleep - nustatymai, tai yra, bent jau
tiek.

serialo kokybė nieko ypatingo, WEB-DLRip (Video: Matroska, MPEG-4, 642x360,
16:9, 23,976 kps), tiesiog atrodo, kad tas pats ripas ant popcornas A400 lyg
prasčiau rodė nei dabar ant zidoo z10, bet čia gali būti tik, kad pasirodė,
juk ir kuo vėliau vakare, tuo labiau akys pavargusios ir blogiau mato :) bet
su pavargusiom akim pasirodė kaip ir geriau.

Nežinau ar realiai media playeris su naujais procesoriais pagerina kažką
žiūrint tą patį filmą ir pats tuo labai abejoju.

"news reader"  wrote in message news:q7dbj2$4um$1@trimpas.omnitel.net...

Negalima, kad uzmigtu nes dar uzsimanysi, kad prabustu nuo distancinio
knopkes paspaudimo.

Poto dar uzsimanysi, kad reaguotu i distancini nebutinai nukreipta i
dezute.

Zodziu bus per daug gerai, delto negalima.

Beje, o kas ta serialo kokybe?