Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-08 14:38:49
Labas visiems po savaitgalio,
na vistiek kliuvo man ir paskutinė beta versija: 2.2.5.6, nes pvz pradėjus
filmą žiūrėti pačioj pradžioj, dažnai sustodavo kokiom 5 ir tada vėl
atsigaudavo.
Užlaginimai irgi nedingo iki galo.

Tai grąžinau į oficialią versija iš interneto: 1.7.8, tai ir per updeitus
nieko nemato ir nesiūlė nei 2.1.3.0, nei dar kažko, tai apskritai klausimas
ar jis moka rasti per online :)
nes juk oficiali normali versija 2.1.3.0, bet tingėjau bedėti, tai gal kurią
dieną ir idėsiu naujesnę oficialią, nes kaip ir neblogai dirba ir seniausia
versija,  bet vistiek nėra iki galo 100% švarumo.

On 2019-04-05 14:53, svogunelis wrote:
> Sveikinu, kad viskas gerai, man čia nepasisekė. o kokia versija? 2.1.3.0
> ar kažkas tokio?

Jo, lygtais šitas, tingiu dabar prie teliko eit, bet pamenu tokie ar
labai panašūs skaičiukai buvo. Grubiai tariant, ten paskutinė Stable
versija, nes updeitas nieko naujo neranda.

O kam tu Beta sukišai? Čia, gi, ne telefonas, kur Beta leidžia
kažkokiomis naujomis fyčiomis pasimėgauti. Grotuvui svarbu stabiliai
rodyti ir apdeitinti jį verta, jei tik naujos versijos aprašyme atrandi
kažkokio tave nervinusio bug'o fiksą.