Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-09 16:41:29
https://www.dropbox.com/s/kofgm56mr928hio/IMG_7960.MOV?dl=0 - neturėtu
reikalauti logino, pop išmeta, uždarai ir tada paleidi. ką tik patikrinau
per švarią naršyklę.

On 2019-04-09 14:33, svogunelis wrote:

> https://www.dropbox.com/s/kofgm56mr928hio/IMG_7960.MOV?dl=0 - va mano
> video, pažiūrėk - 52 sek į 53, 58 sek į 59 (aišku čia neįtakoja
> žiūrėjimo), užlagina labiau gal ant staigesnio veiksmo arba kai tiesiog
> kažko daug, pvz 100 žmonių ekrane.

Reikalauja dropbox logino, nematau.

> tai jeigu rimtai, tai kuri yra stable galutinė versija? nes jau nesuprasi
> ten pačių zidoo, pas juos ten beta po betos :) kažkur rašė nusistebėjimą,
> kad ir ant 2.1.3.0 ir kažkas rašė angliškai, kad pamiršo BETA parašyti.

2.1.3.0 pas mane.

..
> va ir pats paminėjai, kad kelis kartus buvo juodas ekranas, nu su "vargšu"
> popcornu niekada nieko panašaus nebuvo :)

Aha, taip taip. Net kai jį tik išleido ir jis dar buvo su "žaliu"
firmware? :) Suprask, šitie Zidoo dar visai šviežias produktas, visada
reikia duoti bent metus laiko bug'ų išgaudymui, o tik tada kritikuoti.
Tas pats Mede8er, kurio stabilumas buvo gal net pats geriausias iš visų,
ir tai ne iš karto visus bug'us sutvarkė.

> o man su visom versijom tai viena, tai kita kažkas su klaidom, o
> svarbiausiai man - kad lago nebūtų, o čia keistenybės, kai rašo SUPER
> PERFOMANCE su nauju procesorium.. tai buvo mažiausiai tikėtina dėl lago.
> dar rašo forumuose, kad ale dėl disko vidinio gali būti, bet ir per
> išorinį tas pats. ir ištraukęs visai buvau vidini diską, kad visai
> nesimaišytu, niekas nepasikeitė ir labiausiai lieva, kad žemos kokybės
> filmai užlaginami, o ne kokie ten nepalaikomi "8k super duper" nepavežami
> arba 4k su 400mb bitreitu.

Iš diskų nežiūrėjau ir neplanuoju, tai nepakomentuosiu. Iš tinklo per
NFS absoliučiai be jokių problemų. Net kartais BD menu tvarkingai rodo,
kas Mede8er'ui buvo mission impossible :)