Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-29 16:16:12
Tai jei tik LT kalba, tai sunkus reikalas. Labai sunkus. Nesupyk, bet
duosiu tada patarimą - neleisk laiko veltui spoksodamas serialus, o
pasimokyk kitų šalių kalbos - anglų, vokiečių, galų gale rusų, turėsi
ateityje daugiau naudos, nei prisižiūrėjęs serialų. Čia mano tokia
nuomonė. Aš mokykloje mokiausi vokiečių kalbos, bet darbe man vienas
žmogus pasakė - neskaityk grožinės literatūros, geriau pasimokyk anglų
kalbos. Taip pats nuo nulio ir pradėjau mokytis bibliotekoje susiradęs
vadovėlį. Labai praverčia anglų kalba dabar - nėra problemų su darbu
Anglijoje. O tos grožinės knygos, kurias tada skaičiau jau seniai
užsimiršo. Ką išmoksi ant pečių nenešiosi.