Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-10 14:15:17
Turiu omeny, kad aš kai padariau seną stable versiją 1.7.8, tikėjausi, kad
automatiškai pats per online zidoo pasiūlys naujausią stable versiją
2.1.3.0, bet jis nieko nepasiūlė, tai ir palikau taip kaip yra su 1.7.8.

Kadangi beta versijų Online nesiūlo, tai ir noriu pasakyti ką tai sako? kad
ir tas pats 2.1.3.0 realiai yra beta (kaip ir mačiau kažkuriuose
komentaruose)? tik pamiršo patys programuotojai parašyti žodi beta :) arba
tiesiog tas online updeitas apskritai neveikia ir gali chekinti kiek nori,
niekada nepasiūlys, kol pats nesugalvosi ieškoti internete ir per USB
įkelti.

Vakar po jūsų paskatinimo apie "kreivas rankas" aišku jau sudėjau pats
rankiniu būdų per USB 2.1.3.0, neblogai, bet tik neblogai, pats lagelis
kartas nuo karto nedingo, taip pat pirmą kartą paleidus filmą, pačioj
pradžioj sustojo kokiom 3-5 sekundėm kai rodo filmo gamintojo logotipus.
Aišku jau pabandžius iš naujo paleisti tą patį filmą, jau nebebebuvo
sustojimo.

On 2019-04-09 16:51, svogunelis wrote:
> aš užgrūzintas esu su tom versijom pirmyn atgal, na reikės išbandyti
> 2.1.3.0 grynai normaliai.
> bet kaip jau rašiau čia kažkur, kad net ir šitą skaito kaip ale betą
> versiją. juk ir 1.7.9 - nemato jokio updeito online į 2.1.3.0, tai ką tai
> sako?

Tai sako, jog kol tu nesusidėsi 2.1.3.0, tol nėra prasmės toliau
diskutuoti. Nes kaip aš tau patvirtinsiu yra ar nėra kažkokio bug'o tavo
sename firmware, kai pas mane ženkliai naujesnis stable ir tos senienos
aš net nebandžiau?

Aš tau galiu tik pakartoti, jog su 2.1.3.0 viskas OK su visais mano
bandytais skirtingų rezoliucijų video failais ir jų konteineriais, tiek
2D, tiek ir 3D.