Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-10 17:16:20
Bent jau pagal mano ir Bronco komentarus ir naudojimo pastebėjimus, taip
išeina, kad z10 blogesnis kol kas už z9s, nors turėtu identiškai veikti.

Taip, reikėjo palikti toks koks buvo išpakuotas, norėjau geriau, gavosi kaip
visada. dabar yra 2.1.30 stable versiją grąžinau, tokia kokia buvo.

Tiesiog logika tokia, juk pvz tos naujos versijos, tai nėra gero veikimo
sugadinimas, o pataisymai arba pridėtos naujos funkcijos.  Tas beta,
nereiškia, kad gerai veikianti funkcija bus sugadinta.

Pvz,: jei gerai veikia 1920 filmas, tai ir su bet kokia beta versija toliau
turi gerai veikti, juk tos vietos kodo programuotojai netvarko ir neliečia,
o tvarko pvz 4k rezoliucijos problemas, ar kitus bugus. čia kaip pavyzdį
sakau.

Iškasena stable 1.7.8 paimta iš oficialaus puslapio:
https://www.zidoo.tv/Support/support_guide/guide_target/%2BNGNMlfRy9Xeq7k9e%5Bld%5D3ulg%3D%3D.html

o kokį media playerį pats naudoji? be nusiskundimų?