Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Kesha
Data: 2019-03-22 14:20:25
svogunelis wrote on 2019.03.22 :
> bet ar tikrai dėl vieno dalyko net nesinaudoti daiktu?
> o kuom naudojates? standartiniu tv playeriu?

Mano tv be pleyerių vidinių, t.y. grynai monikai, galima sakyti :)
o filmus žiūriu per projetorių ekrane (150") ir tam naudoju(au):
mede8er (bet jau irgi nustojau naudotis, nes pultas susivartė, o su
telepu valdyt atsibodo).
Popcorn Hour A-410 (palyginus su mede8er man jo meniu ne toks patogus)
nvidia shield (šitas dabar kaip main playeris).
prie kalbančių galvų teliko (virtuvėje) mibox'as
sodyboje fire stickas ir kažkuris iš dune pleyerių.