Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-22 14:07:16
bet ar tikrai dėl vieno dalyko net nesinaudoti daiktu?
o kuom naudojates? standartiniu tv playeriu?

"Kesha"  wrote in message news:q7271v$kqm$1@trimpas.omnitel.net...

It happens that svogunelis formulated :
> Taip, jau parašė, kad pirmadieni turėtu ateiti iš DPD.
> Spėju parašysiu paprastai - kad geriau nei popcornas 400 :) bet ir
> popcornas gerai ir ilgai tarnavo ir tarnauja dar.

turiu aš kažkurį popcorną (Hour A410 lyg ir), tai užknisa, kad nerodo
filmuose audiotakelis kokia kalba audiotakeliai, tik skaičiai (vien dėl
to jis ir guli beveik nenaudojamas)