Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: newsreader
Data: 2019-04-04 22:53:36
Man atrodo, kad ieskai siknoj smegenu. Visiems androidams budinga
kazkiek laginti ir nieko cia nepakeisi - WAD

Dar uzsimanysi, kad palaikytu ta pati TV dazni Hz pagal saltinio FPS. Ir
kad persijungtu automagiskai. Nera cia ko. Filmas pasileidzia, kazka
rodo, neluzta ir dziaukis. O jeigu kas nors nepatinka rasyk laiskus
dedulei Liao i Guangdzhou provincija.