Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-05 14:53:15
Sveikinu, kad viskas gerai, man čia nepasisekė. o kokia versija? 2.1.3.0 ar
kažkas tokio? gal tada dėl to.
Naujų updeitų ir nesiūlo, aš juos parsisiunčiau iš zidoo ir per USB sudėjau,
nes jie beta.

Gal pabandyčiau nufilmuoti, bet jaučiu dar sunkiau bus įmatyti per filmuotą
video iš telefono tuos užlaginimus.

On 2019-04-04 22:53, newsreader wrote:
> Visiems androidams budinga kazkiek laginti ir nieko cia nepakeisi - WAD

Kam tu jį gąsdini? :]

Greitas atsiliepimas apie grotuvą:

Išpakavau, Mede8er atjungiau, Zidoo ten pat pajungiau. Softo versija
naujausia Stable tiesiai iš dėžutės, naujų updeitų nesiūlė.

Nustačiau 10bit 4:4:4 ir leidau viską paeiliui iš tinklo per NFS. Viską
rodo, niekas nestabdo, niekas netrūkčioja. 3D irgi puikus. Neradau prie
ko prikibti.

Kol kas tik vieno dalyko pritrūko, tai grotuvo meniu pritemdymo, ale
Dark mode, kokį turėjo Mede8er, nes kai telike įjungtas THX Cinema mode,
tai kiek per ryškiai šviečia meniu. Gal Zidoo susipras su laiku ir
įdiegs, nes būtų tikrai naudinga funkcija, ypač, plazmoms ir oled'ams.

Rimčiau pavarinėsiu savaitgalį, bet pirmi įspūdžiai labai teigiami.