Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-09 18:42:09
On 2019-04-09 16:51, svogunelis wrote:
> aš užgrūzintas esu su tom versijom pirmyn atgal, na reikės išbandyti
> 2.1.3.0 grynai normaliai.
> bet kaip jau rašiau čia kažkur, kad net ir šitą skaito kaip ale betą
> versiją. juk ir 1.7.9 - nemato jokio updeito online į 2.1.3.0, tai ką
> tai sako?

Tai sako, jog kol tu nesusidėsi 2.1.3.0, tol nėra prasmės toliau
diskutuoti. Nes kaip aš tau patvirtinsiu yra ar nėra kažkokio bug'o tavo
sename firmware, kai pas mane ženkliai naujesnis stable ir tos senienos
aš net nebandžiau?

Aš tau galiu tik pakartoti, jog su 2.1.3.0 viskas OK su visais mano
bandytais skirtingų rezoliucijų video failais ir jų konteineriais, tiek
2D, tiek ir 3D.