Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-27 15:27:44
pažiūrėjau koks mano, ST50, tai atrodo paprastesnis modelis.

dabar su RGB444, bit 10 (yra ir 12 bit nustatymuose) ir 0-255, 1080p24hz,
tai rodo gražiai, kaip kino teatre, be jokių spalvų užsaturatinimo ir pan.

na jei nepatingėsiu, reikės pabandyti ir su 8 bit arba kitais ykabakarom :)

On 2019-03-26 16:42, svogunelis wrote:
> Senas tv, Panasonic plazma ir Full HD.

Puiku.

> Ar tie 10bit uždėjus pagerins fiziškai vaizdo kokybę tam pačiam filmui?

Panasonic plazmą turiu, bet dar neturiu Zidoo, tai į šitą klausimą tau
neatsakysiu. Pabandyk pajunginėt ir pats pažiūrėk ar matai skirtumą.

Pvz. mano turima pan plazma yra VT60 serijos ir palaiko DCI 98% Color Space.

https://www.ittiam.com/hdr-color-space-conversion-dcip3-rec-2020/