Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-20 17:47:42
On 2019-03-20 09:25, Kesha wrote:
> 3D ir 4k neatsakysiu, nes neturiu per kur pračekint, o bd.iso
> paprasčiausiai neprisimenu, nes kažkaip retas jau tas formatas...

Šiaip, .iso yra standartinis konteineris 3D Bluray ripams ir remuxams,
nes pas .mkv yra bėdų dėl mvc. Tiksliau, .mkv jį kaip ir palaiko, bet ne
visi grotuvai paskui tokį suvalgo. Todėl BD3D.iso yra auksinis
standartas 3D blurėjams, o BD.mkv 2D blurėjams.

> realiai, tai ką kodis moka, tą ir shieldas turi daryt (nes per kodi
> žiūriu).
> reiks susirast kokį bd.iso (tikrai turi voliotis NAS'e kažkoks) ir šiaip
> reiktų atsinaujint ir kodi...

Tai neieškok, jau matau, jog jis man netinka.

Radau alternatyvų variantą Dune'ui:

https://www.zidoo.tv/Product/index/model/Z9S/target/2INlOr7QH%2B1KKmVViAFMcQ%3D%3D.html

http://www.hdmedia.lt/?456,zidoo-z9s

Lygtais, viskas OK ir net truputį geriau dėl naujesnio Realtek chip'o ir
daugiau jungčių. Reiks dar draugiau apie jį paguglinti, bet kol kas
nieko blogo apie jį nerandu, bent jau AVS forumuose.