Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-04-09 23:04:35
On 2019-04-09 19:24, newsreader wrote:
> Tai cia TAVO nuomone firmware yra zalias, o dedules Liao kuris buria ta
> FW tai cia vienas is galutiniu variantu. Po menesio jis imsis garodinti
> nauja dezute, o apie sita pamirs taip palikdamas ant ledo visus pirkejus.
>
> Tiesiog visa ta dezuciu industrija veikia vienodai. Iskaitant ir 90%
> androidiniu telefonu ir visu kitu panasiu IoT prietaisu.

Tu šneki aplamai apie "daugumą kinietiškų grotuvų" ar konkrečiai apie
Zidoo? Nes Zidoo jau įrodė su ankstesniais playeriais, jog palaikymo jie
nenutraukia ir po metų ar vėliau firmware/rom jau bus išdrožtas kaip
priklauso.

Aš prieš pirkdamas pasidomėjau šituo reikalu. Tie patys popcornai vos
išleisti sulaukdavo keiksmų visuose forumuose, o po to palaipsniui
gamintojas droždavo firmware tol, kol visi likdavo daugmaž patenkinti.
Tas pats ir su Dune, ir su bet kuriuo kitu patikimo gamintojo media
playeriu.

Be to, ką čia daug šnekėt, man net tokiame pavidale, kaip yra dabar,
viskas OK, net jei visai neišleistų stable atnaujinimų jokios bėdos
nematyčiau. O jie tikrai išleis. Kol kas dar šito grotuvo net
oficialiame support saite nespėjo patalpinti, tai visiška šviežiena.

https://www.zidoo.tv/Support/downloads.html

Z serijos dar net nėra downloadsų.

O čia matosi kaip suportinamas ankstesnės kartos grotuvas:

https://www.zidoo.tv/Support/downloadList/target/rRwtRFydZ4xKKmVViAFMcQ%3D%3D.html

Tad, nevarykim dievo į medį, viskas bus ok.