Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-25 16:25:33
On 2019-03-25 15:56, svogunelis wrote:
> stryminti kažkaip niekada nemėginau, gal ir nieko būtų. Kaip dabar man
> reikėtu tą padaryti, esu žalias tuo klausimu? bet tada tokiu atveju
> dirbs viskas ir daug elektros varys - kompas, mediaplayeris ir tv?

Pagal fengshui daroma taip, jog namie yra vienas centrinis streaminimo
įrenginys, kuris aptarnauja visus grotuvus, įskaitant ir mobiliuose
įrenginiuose.

Tas pats įrenginys dar ir siunčia torrentus, saugo bakupus, dalina
tinkle failus ir t.t.. Kai kas dar ir kokias vaizdo stebėjimo kameras
ant jo susikabina, žodžiu, yra daug erdvės fantazijai.

Ir pats jau supranti, jog tai ne kompas, o mini serveris arba NAS.
Aišku, gali savo pagrindinį kompą tam naudoti, bet tada bus nepatogu ir
pasiteisins visos tavo baimės dėl "daug aliektros".