Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-26 14:01:31
Turiu porą klausimų, gal kas gali patarti ką geriau nustatyti?

Color space mode:
- AUTO
- RGB 444
- YCbCr 422
- YCbCr 444

ir

HDMI Range mode:
- AUTO
- 16-235
- 0-255

On 2019-03-25 16:46, svogunelis wrote:
> Routeris pirktas prieš kelis metus, bet kiek pamenu, rinkausi kaip ir
> pakankamai gerą.

Geriausia pasiklausk google koks to routerio konkretaus modelio USB
read/write greitis ir žinosi atsakymą ar jis tinkamas streaminimui. Nes
jei nevalins net pilnu USB 2.0 greičiu, tai toks čia ir streameris...

> Tai tikriausiai vertės pabandyti paprasčiausiai siųstis į medią playerį.
> pasiimsiu iMac klaviatūrą bevielę (gal ir pelę matys) ir teoriškai
> neturėtu būti žiauriai nepatogu kažką pasirinkti ir siųstis.

Klaidingai įsivaizduoji darbą su NAS ar media plejeriu NAS vaidmenyje. Į
jį reikia leisti p2p programą kaip servisą, o valdymo dalį
Client/Frontend turėti kompe, mobilnike, tablete, t.y. kur tau patogu.
Taip naudojant, vaizdas būna toks, jog p2p lyg siųstum savo kompe, bet
iš tiesų jis iškart užkraunamas į NAS ir atsiuntus automatiškai
pašarinamas grotuvams.

Konkrečiai kuris torrent klientas tai moka daryti ant android tau gal
kas kitas patars, man to niekad neprireikė, bet ant linux ir windows aš
tam naudoju Transmission + Transmission Remote GUI.

> Tik telikas senas su FullHD, vis dar laukiu 65 pigesnio OLED su 4k, 75 dar
> labiau norisi.. :) o gal tiesiog geras LED 75 smagiau, nei 65 OLED,
> neturiu sprendimo,

Čia amžinas "kokybė vs kiekybė" klausimas, kuris nuolat iškyla, kai
neturi galimybės abiejų dalykų turėti vienu metu. Kiekvienas į jį turi
savo individualų atsakymą. Aš tokiais atvejais sau renkuosi kokybę,
todėl aš imčiau 65" OLED, o ne 75" LCD.

> tai kol kas nebus kaip 4k išbandyti. Tik spėjau pastebėti, kad kai kur
> kairėj pusėj per daug prisispaudęs meniu kai kur (ar dėl rezoliuzijos ir
> labiau pritaikytas 4k telikams, ar toks dizainas, ar bug'as, dar nespėjau
> suprasti)

Paieškok Zidoo meniu ekrano ploto kalibravimo. Pvz. mede8er tai
susireguliuodavai pats. Ir dar patikrint, kad telike nebūtų įjungta
jokių auto ir vaizdo zoominimo režimų, nes gali ir telikas grybauti.
Telike reik grotuvo įėjimui užfiksuoti 16:9.

> Filmus, filmų plakatus ir kita vakare pažiūrėsiu kaip greitai skenuoja, ar
> lagins virš 100 filmų sąrašą, kaip paleidus filmą rodys, nu rodys spėju
> kaip ir bet kuris vidinis tv ar popcornas ir pan.
> Nustačiau, kad default būtų lietuvų kalba ir lietuvių titrai (ar veiks
> automatiškai, kai bandysiu pamatysim).

Mane šios dvi temos nedomina visai, tai net neplanuoju bandyti.
Vienintelis ko man reikia iš grotuvo navigacijos meniu, tai tvarkingas
vaikščiojimas per NFS sharus ir folderius ir video failų paleidimas iš
jų. Visos kitos fintikliuškos manęs niekad nedomino.