Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-28 18:17:22
arba situacija: noriu būtent ši vakarą žiūrėti ir nieko naujausio nėra šiai
minutei, tai tada turi ieškoti kažką iš senesnių filmų, o taip dar daugiau
laiko prarandi ieškodamas, ką dabar suradus, kas išleista pvz prieš metus ar
du metus ir tada varinėji tarp labai daug šlamšto, kol išsirenki. o jeigu
dar niekas nesidalina tuo momentu, tai iš vis gali ir visą parą laukti to
filmo.

O šiuo atveju, aš bet ko iš eilės neimu, plius minus bent jau nuo 6 IMDB
įvertintą filmą paimu ir parsisiunčiu turėti. kokių siaubo filmų visai
nežiūriu, tai net nėra tokių ir prapuola tas filmų filtravimas/ieškojimas ir
užtaikymas ant siaubo, tai ko nemėgsti žiūrėti.

"svogunelis"  wrote in message news:q7irid$ve8$1@trimpas.omnitel.net...

Niu nepasakyčiau, pvz neseniai prieš kokią savaitę kaip tik žiūrėjau 2017
metų filmą - Kong: Kaukolės sala. Palyginus jau du metai, senokas.

Tiesiog svarbu, kad filmas pagal IMDB būtų normaliai vertinamas, istorija
gera, efektai geri ar kažkas kita. Šiais laikais nėra jokio skirtumo ar 2015
metų filmas, ar 2019 - efektu prasme ar kažkame kitame.

Dažnai tie patys naujausi 2019 ir netikroviškesni atrodo kai pvz sėdi
mašinoj ir važiuoja, nei pvz 2010 metų filmas su kokiu Leonardu Dikapriju :)
Tik labai seni filmai jau pasijaučia, kaip pvz 1990 ar 2000 metų filmai -
tiek filmavimo stilium senovišku, tiek efektais ir t.t..

svarbiausiai siužetas.

Filmus kaupiu tiesiog, kad juos žiūrėti kai bus laiko ateity (sugalvoji kurį
vakarą žiūrėti, pasileidi tv ir renkiesi filmą iš playerio pagal nuotaiką -
drama, fantastika, aktorius ir pan, o ne ieškai torrentuose ir galvoji ką
suradus ar kas naujausio dabar, tada siųstis ir vistiek lauksi, kad ir koks
greitas internetas bus ir daugiau laiko prarasi ieškodamas ir galvodamas ką
dabar pažiūrėjus). Nekaupiu tam, kad turėti Terminatorių, tam kad turėti.

Pvz dabar turiu kolekcijoj apie 120 nematytu filmų tarp 2016-2019 metų.

"Sniegas"  wrote in message news:q7iqu2$up1$1@trimpas.omnitel.net...

Geriau investuok į spartesnį internetą, nei filmų kaupimą. Jokios
realios naudos tas kaupimas neduoda. Aš irgi kaupiau, bet kai yra 1 Gbps
internetas nėra prasmės laikyti senus peržiūrėtus filmus HDD. Jei jau
parsisiuntei ir nepažiūrėjai, vargu ar pažiūrėsi ateityje, nes naujus
filmus kepa greičiau, nei atsiranda laiko ir noro juos žiūrėti.