Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-04-04 14:14:07
kad visiškai nieko, tusčias ir švarus, o ir nieko nereikia man. nebent
youtube (bet dabar ir to bijau instaliuoti) ir torrentams (nė nebuvo minties
bandyti kol kas) :)

lagas nėra ištisinis, jis pvz kas 5 sek trūkteli, arba kas 15 sek, nuo filmo
priklauso. bet po paskutinio beta firmware beveik neliko arba neerzina arba
visai nėra, nuo filmo/serialo dar priklauso.

tik juokinga, kai serialas trūkteli minimaliai, kai filmas 640xXXX
rezoliucijos ir 2 mb bitreitai :) koks Kamanė (Transformeriai) 4k
rezoliucijos, bitreitų nepamenu, tai visai normaliai susižiūrėjo vakar
vakare pabandžius.

o fone niekas ir nesisuka, pagal task killer ar kaip ten vadinasi. Šitas
androidams priklauso pažiūrėti kas fone?

On 2019-04-03 14:51, svogunelis wrote:
> nes niekas forumuose apie lagą nešneka, tik aš.

Tu geriau papasakok, ko ten priinstalinai ir kas fone sukasi. Gal jau
torrentus fone vynioji į usb hdd? :]