Tema: Re: 4K media grotuvas
Autorius: svogunelis
Data: 2019-03-28 15:35:44
Žinau, kad neprivalo pagerinti, bet taip pasirodė su nekokybišku serialu,
kuri jau apkalbėjom.

Maniau, kad nerodys telikas to 4k. Per kompą aišku, esu matęs, bet kompas
galima sakyti be ribų ir su kompo playeriais biški kitaip ant desktopo
paleidus.

Bet juk jeigu sakykim žaidimui jei nustatysi 4k native rezoliucija full
screen, tai monitorius nerodys. Ar jau ir čia jau žalias esu ir nuo naujienų
atitolau?

Čia tai geras, kad galima 4k filmą paleisti per seną FullHD tv. Ačiū už
šitai.

Bet esminis dalykas, ar pasijaus kokybės/rezoliucijos nauda ant to SENO TV
filmas su 4k ir gražiau rodys, nei FullHD filmas?

Galiu jau dabar kauptis/kolekcionuoti 4K filmus, vietoj FullHD? jei bus
pasirinkimas 4 arba FullHD?

On 2019-03-28 14:31, svogunelis wrote:
> Nu nemanau, kad senas TV rodys 4k filmus. Nori pasakyti, kad galiu
> paleisti 4k filmą ant fullhd tv? :)

O kodėl ne? Nesi matęs Youtubės 4K video ant FHD moniko?

> Pirkau playerį - tam, kad atsinaujinti nuo senojo popcorno, taip pat ir
> ateičiai bus 4k filmams, kai paimsiu 4k tv.

Matai kaip! O aš 65" FHD plazmos net neplanuoju kol kas atsinaujinti ir
pirkau Zidoo tik tam, kad galėčiau žiūrėti 4K blurėjus. Nes viskam kitam
ir Mede8er media grotuvo iki šiol pakanka. Tavo atveju būtų popkorno pakakę.

Todėl man kažkodėl atrodo, jog tu net nesuprasdamas kam tau jo iš tiesų
reikia, tiksliau, net suprasdamas klaidingai, ką jis tau duos, visai
netyčia nusipirkai tau reikalingą daiktą :]

Tik turėk omenyje, Zidoo neprivalo tau niekur vaizdo kokybės pagerinti,
aišku, gal ir pagerėjo lyginant su popcornu, šito aš nežinau, bet tikrai
neprivalo to daryti, tiesiog jis tau rodys 4K video medžiagą per tavo
BET KOKĮ teliką, ko popkornas negalėjo.