Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Omega
Data: 2011-09-23 16:49:40
- idomu pažymėti, kad pirmas "balso atpažinimo" įrenginys buvo pagamintas 1920 metais, tai buvo žaislinis šuniukas, kuris atpažindavo savo vardą ir vizgindavo uodegą. Tas vardas buvo parinktas toks, kuriame daug 500Hz.. bet vis tiek..

- apie 1970 metus buvo sukurtas šių dienų kompiuterinis prototipas, dirbo spektrinės analizės principu, išskirė fonemas apie 90% tikslumu.. tai naudojama ir dabar, tik papildyta Markovo modeliais ir aibe statistikos požymių..