Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-20 11:12:49
Na, čia jau į šoną. Apie atgalinį ryši su vartotoju nesamprotauju, jis,
be abejo, naudingas. Kalbu tik apie vieną paprastą klaidą, kuri gali
įsivelti tiek atvirojo kodo, tiek komercinėje programoje. Ir nematau
priežasčių, kodėl viską negalimą būtų padaryti normaliai. Tu bandai
įteigti, kad dėl kažkokių priežasčių galbūt normaliai padaryti buvo
neįmanoma. Su tuo nesutinku, nes įtikinamų argumentų neišgirdau, o apie
jokias aukštesnes materijas čia nesamprotauju.