Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-19 21:43:55
> Programa kuriama laikantis pačių geriausių atviro kodo standartų,
> praktikų, tradicijų ir būtent todėl ji yra tokia pažangi, sparčiai
> tobulėja ir populiarėja. Alternatyvą irgi galiu priminti: closed source
> kreiva micorosft IE/OE snesniųjų serija, kai klaidos buvo tik aptinkamos
> ir buvo netaisomos amžiais (pagal technologijų tobulėjimo tempą)
> atsitveriant ir tylos siena ir closed source šydu.

Nieko prieš jos kūrėjus neturiu. Atvirkščiai, puiku, kad yra entuziastų,
kuriančių atvirojo kodo programas. Tai vartotojams tik į naudą. Klaidų
pasitaiko visur, ir tai normalu. Man tik neatrodo normalus požiūris, kad
tai yra ne klaida, kadangi vartotojas gali lengvai pataisyti programos
veikimą pasiknaisiojęs po failą
c:\Users\xxuser\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\p3ckoo9d.default\prefs.js
ir 410 eilutėje "user_pref("mailnews.force_charset_override", true);"
žodį "true" pakeitęs į "false". Juk tai trivialu! O kam šitai nedaeina,
nėra ko aplamai į internetą lįsti!

Dėl viso kito, tai tu gal ir teisingai teoriškai pasamprotavai, bet to
pirmo bendro pastraipos sakinio galėjau ir nerašyti. Esmė yra antrame,
konkrečiame, kurio tu nekomentavai: "Tuo labiau, kad ši nuostata ne tik
kad visiškai nereikalinga (nuostatas galima pasirinkti kiekvienam
aplankui), bet dėl jos programa pradeda veikti klaidingai (nebeveikia
atskiriems aplankams pasirenkamos nuostatos)."

Čia galėčiau nutiesti tokią grubią analogiją. Įsivaizduok, išleidžia
Microsoft naują Word versiją, o kai kuriems naudotojams neveikia "bold"
funkcija. T.y. mygtuką nuspaudi, programa rodo, kad jis nuspaustas, bet
rašomos raidės vis tiek neparyškintos. Kreipiesi į Microsoft dėl bėdos,
ir gauni atsakymą: "Tai jokia klaida. Paprasčiausiai ankstesnėje
programos versijoje buvo pasirinkimas visus dokumentus rašyti "plain
text". Naujesnėje versijoje tą pasirinkimą panaikinome, nes vartotojas
gali pasirinkti kaip rašyti kiekvieną dokumentą. Bet vartotojo patogumui
nauja versija suranda senos nustatymus, ir radus tam tikrą parametrą
visus tekstus galima rašyti tik "plain text". To pasirinkimo per
programos vartotojo sąsają pakeisti negalite, bet labai lengvai tą
galite padaryti pasiknisę po windows registrą ir pakeitę tam tikrą
parametrą. Tuo labiau, kad apie tai parašyta MSDN straipsnelyje Nr. 40567".