Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-19 21:59:09
RaR wrote:

> pasitaiko visur, ir tai normalu. Man tik neatrodo normalus požiūris, kad
> tai yra ne klaida, kadangi vartotojas gali lengvai pataisyti programos
> veikimą pasiknaisiojęs po failą
> c:\Users\xxuser\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\p3ckoo9d.default\prefs.js
> ir 410 eilutėje "user_pref("mailnews.force_charset_override", true);"
> žodį "true" pakeitęs į "false". Juk tai trivialu! O kam šitai nedaeina,
> nėra ko aplamai į internetą lįsti!

Tai ne (tokio) požiūrio klausimas. Aš juk rašiau apie kompleksiškumą ir
galiu pasikartoti: garantuotai programa taptų nebetinkama naudoti, jei į
meniu persikeltų vos tik trečdalis nuostatų, kurios yra nematomos (nors
efektyvios).
Tiesiog neįmanoma suprojektuoti „UI kvailiams“ (yra toks labai teisingas
ir sektinas principas KISS — keep it simple, stupid“ na ir kitos
abreviatūrų variacijos) ir išspręsti visų klausimų taip, kad VISKĄ
(kiekvieną aspektėlį/nuostatą, kurių galybė, kompleksiškai, sudėtingai
besąveikaujančių) patogiai, paprastai ir aiškiai galėtum nusistatyti
meniu. Jau ir dabar, skundeisi, kad tenka palandžioti po nelabai aiškius
meniu punktus ieškant kur nusistatyti koduotes.
Šioje vietoje turiu priminti atvirojo kodo privalumus, t.y. informacijos
atvirumą ir bendruomenės teikiamą pagalbą, dėl ko apskritai (ir
pakankamai nesunkiai) gali išspręsti kylančias problemas, o ne
susitaikai su problema, nekorektišku elgesiu, konstatuodamas (pvz. OE
taip jau elgiasi).