Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-16 10:41:14
RaR rašė:

> [...]
>
> "Priemonės->Paskyrų nuostatos->news.omnitel.net->serverio
> nuostatos->numatytoji koduotė->UTF-8".
>
> Prie konkrečios grupės iš meniu po dešiniojo pelės spragtelėjimo.
> "Savybės->Bendroji informacija->Numatytoji koduotė->UTF-8". Paukščiuko
> ant "Laikyti numatytąja visiems aplanko laiškams" neuždėjęs.
>
> Panašiai susikonfigūravęs ir namuose, tik visur uždėjęs Windows-1257
> vietoje UTF-8. Ir kai skaitau namuose, norėdamas matyti lietuviškas
> raides UTF-8 žinutėse, netgi rašydamas iš darbinio TB, turiu rankiniu
> būdu įjungti šią koduotę. Darbe - atvirkščiai. Ką ne taip esu nustatęs?

Tai arba vis dėl to esi nustatęs, kad priverstinai taikytų nurodytą
koduotę, arba kokia (galbūt senesnio) TB klaida. Taip neturėtų būti, nes
TB išsiunčiami laiškai yra tvarkingi ir juos turėtų korektiškai parodyti
kitas TB, kaip ir bet kuri kita šiuolaikiška pašto programa. Nebent,
kaip jau minėjau, TB priverstinai bando pritaikyti kitokią koduotę, nei
nurodyta.

> e-mail. Beje, naudojant Microsoft produktus ar online Google, Yahoo ir
> pan. didelių kompanijų e-mail sąsajas, viskas rodoma teisingai. O kai
> naudoju TB ar kokį online Squirell mail ir pan. - lietuviškas raides ir
> dar kai ką dažnai rodo neteisingai.

Sudėtinga komentuoti, kai taip nekonkretu. Dažniausiai paaiškėja, tai
būna visiškai ne pašto programos klausimas/trūkumas, o standartų
nesilaikymo ir spėliojimo, nestandartinio prisiderinimo prie problemos,
sutapimų reikalas.