Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-21 18:34:17
Man tai tiesa sakant nesuvokiama, kodėl tokio paprasto dalyko negali/
nenori suprast tavo oponentas jau antra diena. Šiaip užsispyrimas ar
klaniniai interesai ? Daugiau nieko čia neįžvelgiu... Na nebent klaniniai
yra netgi asmeniniai (dalyvavo tiesiogiai šios versijos kūrime), bet tai
irgi iš tos pačios operos.