Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: RaR
Data: 2011-09-20 13:13:38
Atsibodo ginčytis, bet šiuo konkrečiu atveju lieku prie savo nuomonės.
Nematau absoliučiai jokių problemų darant taip, kaip jau rašiau.

Palieki visiems galimybę keisti nuostatas kaip ir priklauso. Jei nori
perkelti kažkokias nuostatas iš senos versijas naujai - tai ir padarai,
suteikdamas programoje galiojantiems pasirinkimams tam tikras pradines
reikšmes. Toliau programa veikia kaip priklauso ir vartotojas viską
keičia savo nuožiūra.

O iš senos programos perkelti nuostatas nustatant kažkokį slaptą
parametrą, kurio naujoje versijoje iš viso nėra, kurio naujoje versijoje
negalima pakeisti, ir dėl ko nebeveikia programoje esantys pasirinkimai
- tai visiškai nereikalinga nesąmonė.