Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-21 17:15:02
RaR rašė:

> Nelogiškas argumentas. Juk naujoje programos versijoje tos nuostatos
> šiaip ar taip nebėra. Skirtumas tik tas, kad įvykdytu būdu nebeveikia
> nuostatų pasirinkimas atskiriems aplankams, o mano siūlomu būdu jis
> veiktų kaip ir turi veikti.

Nelogiškas atsakymas. Jei kalbi apie tą pačia veikseną ir esi pasišovęs
ją tokią pasiekti, tai turėtum pagrįsti, kad naudotojas to
nepastebės/nepajus ir, kad jo naudojimasis programa bus visiškai
tapatus. Kol kas to neišgirdau.
Taip pat pakartosiu savo argumentą, kad nuostatos skirtos ne tik
nustatymui, bet ir *keitimui*. Kaip gi naudotojas „nepastebės“, jei jam
reikės 100 kartų maigyti pele, vietoje kelių ir tą patį veiksmą atlikti
dar kiekvieną sykį, kai jis tik užsimanytų pakeisti globalios nuostatos
  reikšmę (programos veikseną), kaip jis buvo įpratęs.
Pasimiršo ir naujų aplankų kūrimo argumentas; globalios nuostatos
atveju, jiems savaime priverstinai pritaikoma (arba ne) koduotė, o tavo
(B) variante toks elgesys apskritai nebeįmanomas, tad jei jau būti
tiksliems, apie visišką tapatumą kalbėti irgi negalima. Aš galbūt net
sugebėčiau dar atrasti aspektų, kurie skirtųsi A ir B veiksenoje.

> Jeigu tu teigi, kad duotoji globali nuostata programai reikalinga, tada
> kurių velnių ją pašalino ir sukuria kažkokias problemas? Ar čia tokia TB

O čia jau kažkiek arčiau link esmės, nes panašu, kad kiek suabejojai dėl
to ar globalioji nuostata reikalinga ar ne. Iš to, kiek aš
žinau/skaičiau, tai ji buvo pašalinta iš meniu, kaip truputį
kenksminga/paini naudotojui, kuris nusistatęs paskui nebeatsipaistydavo,
kodėl visur galioja neakivaizdus globalus nustatymas. Tačiau ar iš
tikrųjų nereikalinga kitam naudotojų tipui, kurie galbūt priprato ja
naudotis, tu nežinai (neturėtum nuspręsti už juos ar darydamas tokias
prielaidas turėtum būti atsargus). Taip pat nežinai (nežinau ir aš) ar
kūrėjai neturėjo (ir ar nebeturi) planų ją kada nors vėl atgaivinti, tik
jau tvarkingiau/aiškiau. Kaip ten bebūtų, ji reikalinga BENT JAU TIEK
(nebekalbant apie tai, ko mes abu nežinom), kad nesugriautų (nepakeistų)
esamos veiksenos.

> kūrėjų vizija, kad iš programos palaipsniui reikia pašalinti visus meniu
> ir mygtukus, o jos nustatymus kaitalioti tekstiniu redaktoriumi
> atsidarius parametrų failą, esantį kažkur devynių lygių direktorijoje?
> Aišku, tuo pat metu atsidarius "TB settings file reference", kad žinoti
> kuris parametras ką reiškia? O gal aplamai ruošiamasi grįžti prie
> valdymo iš komandinės eilutės?

Čia jau emocijos.

> Pagrįstas ir mažiausiai žalingas? Toks būdas, jei tai iš tikrųjų

Pagrįstas. Pateisinamas.

> padaryta sąmoningai, tiesiog idiotiškas. Juk 99,9% vartotojų, bent jau
> tokios programos kaip newreader'is, komandos pašalinimas iš meniu ar
> mygtukų juostos yra tapatus jos pašalinimui iš programos.

> Demagogija. Jeigu aš nuimu paukščiuką nuo pasirinkimo "naudoti
> pasirinktą koduotę priverstinai", o programa vis tiek tai daro, visiškai
> akivaizdu, kad ji veikia klaidingai. Tuo labiau, kad to klaidingo
> veikimo negalima pataisyti jokiais kitais meniu ar kitokiais vartotojo
> sąsajos pasirinkimais.

Tu nenuimi paukščiuko. Tu jo net neuždedi, nes ankstesnėse versijose
apskritai nebuvo tokių pasirinkimų galimybės ir tau net nereikia jo
uždėti, kol tave tenkina ankstesnis programos veikimas.
Ką tu bedarytum (ar uždėtum, ar nuimtum), ši NAUJA savybė tiesiog
neveikia ir nieko neįtakoja. Taip, tai nėra korektiška, bet ir nieko
nesugriauna (nepakeičia); viskas veikia taip, kaip buvai nusistatęs.

> Ne, jis praranda. Senesnėje versijoje jis galėjo nuimti paukščiuką nuo
> globalaus pasirinkimo ir pakeisti veikimą. Naujoje versijoje jis gali
> nuimti paukščiuką nuo atskirų aplankų pasirinkimo ir taip keisti jų
> veikimą. Bet naujoje versijoje, kuri įsidiegdama rado seną parametrų

GALĖTŲ (jei galėtų), bet ne GALI. Tai, vėlgi, yra esminis skirtumas :-)

> failą su tam tikru pasirinkimu, jis globalaus pasirinkimo pakeisti
> negali, nes paukščiuko nebėra, o atskiruose aplankuose paukščiukus gali
> nuiminėti, bet programa į tai nereaguoja.

Negalėdamas (sąmoningai ar ne) pakeisti globalaus pasirinkimo, jis
susiduria su ganėtinai akivaizdžia problema, kad programa veikia ne
taip, kaip jis nori (ir jis gali tai pakeisti globalia nuostata, tačiau,
ei kur gi ji?) ar kaip jam atrodo, kad turėtų (klaida, kažkodėl
neveikia, kodėl?). Realiai, tai yra gal ir bjaurokas, neužtikrintas, bet
vis tik būdas atrasti savo problemos sprendimą (ką byloja ir tavo
atvejis) ir galimybę (kuri tebėra) pakeisti globalų pasirinkimą.
Alternatyva pagal tavo būdą, kai už naudotojo akių, be jo žinos ir
apsisprendimo, keliems šimtams aplankų yra uždedamos varnos ir
naudotojui tokio veikimo vėliau nebereikia yra tikrai bjauresnė...