Tema: Re: Žmonės, susitvarkykite encodingus!!!!
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-16 12:31:26
RaR rašė:
> Ar mano siunčiamos žinutės koduotės nurodymas gali būti sugadintas, kai
> atsakau į žinutę, kurioje koduotė nurodyta neteisingai? Bet gi esu

Tokiu atveju, TB turėtų naudoti numatytąją koduotę. Jei TB neiškraipo
citatų, tai sakyčiau — 99,9% tikimybė, kad jis išsiųs tvarkingą laišką,
korektiškai nurodęs koduotę.

> atsakant į laiškus". Ar tą paukščiuką nuimti? Gal dabar perskaitau ir
> rašau atsakymą Windows-1257 koduote, o siunčiant jis tik parašo
> header'yje, kad naudojama UTF-8?

Tokias ir pan. kvailas (kai antraštėse nurodoma neteisinga koduotė, nei
parašytas laiškas ar išsiunčiami klaustukai, bandoma už akių
nekorektiškai perkoduoti) klaidas darydavo būtent OE...